Vračila

V skladu z ZVPot ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti)  pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec prejel blago. V skladu s 6. odstavkom 43.č člena ZVPot, je edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga. Kupec mora izdelek vrniti najkasneje v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Kupec mora ob vračilu izdelkov priložiti tudi izpolnjen obrazec o odstopu o pogodbe, ki si ga lahko prenese na spletni strani spletne trgovine. Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte matej@konopljazdravi.si. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, neodprti ter nespremenjeni embalaži odposlati ponudniku v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Naslov za vračilo blaga ponudniku je: Matej Mavri, s. p., Frankovo naselje 99, 4220 – Škofja Loka, Slovenija. Izdelek mora biti vrnjen v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oz. njegovo kopijo.

Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.

V primeru, da je vrnjeno blago poškodovano in v spremenjeni količini (ni originalno zapakirano) vračilo ni mogoče.

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, razen stroškov dostave.Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga.

Povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, se lahko kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vračilo artikla za pravne osebe

V primeru izbire računa na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam je omogočeno vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nam pišete na: matej@konopljazdravi.si.